Via Lenca

 Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je een Professional Organizer wil inschakelen. Bijvoorbeeld wanneer je een druk, jong gezin hebt, ter ondersteuning van een verhuizing, ter ondersteuning van een (tijdelijke) ziekte of als je merkt dat je op je werk vastloopt.

Als Professional Organizer kan ik voor jou net dat steuntje in de rug zijn als je even door de bomen het bos niet meer ziet. Ik kom bij je thuis en we gaan samen inventariseren waar je tegenaan loopt en wat je anders zou willen zien.

We bekijken in alle rust wat de knelpunten zijn – gaat het om je huishouden, je werk of je administratie? 

  • Heb je last van teveel spullen in je huis? Wil je opruimen maar weet je niet waar te beginnen?
  • Of ben je thuis altijd aan het opruimen maar lijkt er geen eind aan te komen?
  • Ervaar je stress doordat je geen grip hebt op je agenda en heb je het gevoel geleefd te worden?
  • Heb je moeite met het maken van keuzes?
  • Lukt het je niet de juiste prioriteiten te stellen en ben je hierdoor het overzicht kwijt?
  • Heb je moeite om spullen los te laten?
  • Ben je veel tijd kwijt met het zoeken naar spullen of kleding die je nodig hebt?
  • Heb je het gevoel teveel spullen te hebben of te weinig ruimte in huis?
  • Heb je het gevoel ‘overspoeld’ te zijn door alles wat je nog moet doen?
  • Ken je iemand in je omgeving die veel spullen heeft en verzamelt waar je je zorgen over maakt? Een familielid, een vriend of buurman/vrouw?

Ik kan je hiermee helpen! Door mijn coaching en begeleiding ga jij leren hoe je jouw huis en leven kunt ordenen en opgeruimd kunt houden.  Je krijgt jouw leven weer terug want je bent minder tijd kwijt met opruimen en zoeken naar spullen. Je krijgt weer grip op je agenda en planning. Je kunt weer doen waar je blij van wordt en een leven leiden met meer orde, rust en overzicht.

Het feit dat je hier nu bent is al de eerste stap.

Neem contact met me op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We kunnen dan in alle rust kennismaken en jij kunt alvast vertellen waar ik je mee kan helpen. Misschien kan ik je meteen al wat tips geven.

Ik help je echt graag!

gun jezelf een opruimcoach!

en doe de chaos in je huis en hoofd de deur uit!

© uliana-kopanytsia-Exf1N6_UTZM-unsplashnw

werkwijze

Onze samenwerking begint met een kop koffie (of thee!).

We kunnen dan rustig kennismaken en samen bespreken waar ik je bij kan helpen. Een kennismakingsgesprek is altijd gratis!

Daarna inventariseren we je wensen. 

Wanneer we met elkaar gaan samenwerken dan kom ik bij je langs en beslissen we samen waar je aan wil werken en hoe ik je daarbij helpen ga. Dit noteren we ook zodat je een echt ‘aanvalsplan’ hebt.

Vervolgens gaan we aan de slag.

Jij beslist zelf wat er met de spullen gebeuren gaat, ik help jou hierin de keuzes te maken. Ik ben jouw stok achter de deur en persoonlijke coach. Ik hou het overzicht tijdens het opruimen en geef je de juiste begeleiding!

En ook begeleid ik je op afstand.

Na de opruimsessie krijg je de mogelijkheid om mijn hulp 30 dagen lang in te schakelen via telefoon, Whatsapp, Skype, mail etc.

Loop je even vast? Dan kun je mij dus als hulplijn inzetten, je hoeft het niet alleen te doen.

Wil je een aanvraag doen voor een individueel traject maar weet je niet goed wat ik voor je zou kunnen betekenen?
Maak dan vrijblijvend een afspraak zodat we kunnen kennismaken!